Fly Away
Home About Stuffs Twitter Instagram Dash

owner


" my favorite colour is money "

tagboard



Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Love?
Monday 18 April 2016 • 07:08 • 0 comments



so assalamualaikum and hi!

     

okay aku sendiri rasa topic aku agak mengada harini. but its okay duh i donut care cause finally adalah jugak topic aku nak cakap harini. 

love? sayang? cinta? kasih? rindu? wth is that? hahahahahhahahaha aku sendiri tak tahu kenapa aku rasa aku nak sembang pasal ni. okay, siapa ada rasa macam aku? whos in my shoes now? fear of being in love and fear of being alone hm zzzzzzz boring. 

okay actually im not that scared lolololololololol tak senanye ceni, kau kalau kau kenal aku dari aku kecik sampai aku besar gajah, mungkin kau tahulah. aku pelik gak dengan orang yang tak faham dengan aku ni. tak kau tengoklah aku ni macam mana, umur baru 14. kalau lawa macam kim kardashian takpe, ni dah macam kembar polla thai aku tengok! muda muda muka dah macam perosak bangsa. siap raya orang tak caya umur aku 14 tahun! semua set set taknak kasi aku duit raya, pala bapak dia dekut! judgemental! subhanallah! astaghfiruallah hal azim danisya, apa ni? 

tak srs ah doh, aku bukan apa tapi sedar diri yang muka aku ni kalau letak sebelah tapak kaki gajah, orang pun tahu kitaorang ni kembar. aku srs ah aku kata, aku tak paham bila orang tanya aku 

'asal kau single?'
'kau tak rasa nak ada bf ke?'
'kau tak bosan ke weh single?'
'kau tak rasa alone ke weh?'

for godness sake omg gais, im only 14. bukannya 18 or 24, aku cuma budak sekolah menengah yang baru nak up. couple couple ni jadah benda? okay jujur ah aku cakap, i do feel lonely and rasa nak je kasi jari tengah bila kawan aku ni ajak aku teman dia dating but that doesnt mean i need boyfriend doh................... i just need someone who can comfort me, cukuplah kawan rapat. aku memang teringin nak ada abang, sebab aku tahu gaduh gaduh pun mesti dia jugak yang paham aku. aku adalah tengok vid aisyahcupcake kat youtube yang 'brother vs mom' tu, abang dia sendiri kata deep down inside hati aisyah ni, abang sendiri je tahu. kadang kita ni, tak semua benda kita rasa nak cerita kat parents dengan adik or kawan. srs ah aku kata, aku memang nak sangat ada abang, sebab aku tahu man are the best listener. takda abang, nak guybestfriend pun okay ah tapi tu ah, KAU DAH LONER TU LONER JELAH! 

and, aku jenis tak reti luahkan perasaan guna mulut. macam cakap depan depan kepe kan, aku tak boleh. aku cakap, tapi kalau ada percentage kan, aku bagi 35% je. yang selebihnya aku pendam, aku nak cakap tapi kau paham tak when u try to speak but those word stuck inside your stupid heart and u let shit happen????????? sumpah i cant imagine if i get a boyfriend, macam mana aku nak ada conversation dengan dia if idk how to luahkan what i feel?!!?!????!??!?!?!?! aku tahulah takdalah hari hari kau ucap i love you, you love me tapi duh aku perempuan kot, sifat malu haruslah ada. girls, dia mesti nak lelaki 24/7 manjakan dia all the time je but i dont really like the idea................. macam, guys do have feelings too. kenapa dia je kena layan perempuan? perempuan takleh manjakan laki? perempuan takleh pujuk laki? then kalau kau curang, laki kau jugak kena pujuk? and idk how to pujuk memujuk ni. srs talk. even my close friend, yang perempuan or even my siblings pun aku biarkan je diaorang marah kat aku. kalau aku gaduh dengan kawan aku, aku cakap sorry and atleast i tried hehehehehehe lepastu aku biarkan. sampai aku kena tanya kawan kawan laki aku, macam mana nak pujuk perempuan? CAUSE SOMETIMES I DONT UNDERSTAND GIRLS TOO. 

aku sokong ah cakap laki yang girls are complicated tapi se-complicated ceni ke kitaorang? bila dia nak, dia cakap taknak. and bila lelaki ingat dia taknak, perempuan marah. and some of my friends, perangai macam tu. aku sumpah rasa macam subhanaallah aku respect gila ah kat pakwe pakwe diaorang tahu handle diaorang. aku tak tahu pulak perempuan complicated sampai macam tu, walaupun aku perempuan. tak sebab macam, i hate maths so i hate complicated stuff and kalau aku ada kerja yang srs aku pening gila nak kena buat, aku biarkan je sampai reput. kawan kawan aku ni, kadang kalau buat annoucement kepe, nak cakap something punyalah complicated semacam. nak je aku berdiri sebelah dia, betulkan ayat dia balik bagi semua orang paham. dia boleh je nak cakap yang dia suka ayam, tapi dia nak cita pasal dia suka ayam sampai boleh masuk topic nenek dia nak masak ayam. dehel? 

ok bab atas ni macam lari topic, well girls are so complicated HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ok dah. aku ni, cepat freak out type acah tatau tengah mengade or cair leleh leleh la kalau dalam bahasa melayu aku rasa lol wth apa aku nak cakap ni. ....bila someone cakap benda macam ala manisnya mulut dia hahahaha aku cepat er ya know, tapi aku takdelah termakan. aku macam perasan jela yang dia macam try to know me well gitu AND I HATE THOSE FEELINGS! and i dont really like when guys being sweetalker haahahahaha ergh sebab nanti aku macam girly girly mengada ngada macam orang bodoh hahahahaha lepastu biasalah naluri wanita, cehwah hahaha, aku selalu rasa yang end up lelaki yang akan jadi biggest reason kenapa couple-rians breakup. kk tak semua laki jahat aku tahu, bukti aku pernah tinggalkan dia HAHAHAHAHAHAHA tapi entah aku macam tak sedap hati. 

senanglah, idk how to handle relationship senanye. and aku dah 13 tahun single and aku dah terbiasa hidup tak kisah pasal orang lain, buat hal sendiri, lupa kat orang belakang, sometimes when someone new datang life aku, aku boleh lupa yang dia ada sebab aku dah biasa dengan routine aku, sekeliling aku. ni tuptup ada benda baru, kadang rasa tak selesa pun ada gak. pastu aku lebih selesa being alone. im ok being alone but i hate being lonely. centu je ah. aku ok je tapi macam too sunyi je. actually, for me is ok being single forever. tunggu jela jodoh ketuk pintu hati. cinta monyet tak guna gak cause kau tertry jodoh orang eyuuwwwww. aku tak berapa nak boleh fikir pasal cintan cintun ni bila fikir balik umur aku sekarang, perangai manusia sekarang, aku macam hello people wake up kau takde benda penting ke nak buat? kalau umur kau 27, then kau better cari jodohlah tapi kalau umur kau 17, kak, u baru nak masuk adult world. jangan berangan nak dapat laki macam cerita pukul 7 macam harraz naufal, tetiba muncul dalam hidup tah dari lubang kubur mana pastu jatuh cinta pertama kat kau. ni 2016, hati kena tabah. banyak benda kau kena lalui daripada cinta ni. 

okay aku tahu dah makin kelaut kahkah tapi betulah, if kau still underage, if kau baru je nak masuk university life, adult life, better takpayah kot fikir pasal cinta. tapi up on u la kan cause orang kata most people jumpa crush jantung hati dia time umur 16, which is kita masih sekolah lagi..................... entahlah lantaklah. bagi aku, senang je, dah aku bodoh lagi pasal cinta baik aku focus on my study, next year pt3 kot kau nak cinta cinta apa? kau ingat pakwe kau nak datang teman kau study? syaitan kiri kanan kot, dia takkan biarkan kau hanyut dalam soalan math kau. and i have alot of things to do, aku memang jenis suka buat hal sendiri so kekadang aku macam malas nak amik tahu pasal cinta cinta ni so tunggu jodoh ketuk pintu hati jelah hahahahahaha. well lain orang, lain opinian :))))))))))) and this is my opinian. 


0 Comments:

Post a Comment


|