Fly Away
Home About Stuffs Twitter Instagram Dash

owner


" my favorite colour is money "

tagboard



Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Are we even friends?
Friday 16 December 2016 • 09:54 • 0 comments




so assalamualaikum and hiii!!!

aku tak ingat when is the last time aku tulis blog and i dont want to talk about that. do you guys have that one friend yang sumpah tensyennnnnn gila, macam ergh why am i friends with you? like why, of all the people in class, why are we even friends? why did i choose you to become my friend? 

It may sounds ridiculous or funny or stupid idk tapi sumpahla, im done sia. so in my gp, aku sorang jela yang berkawan dengan budak lelaki cause aku sorang je sekolah campur dulu while the rest terperap in school girls which is veeery boring. so i introduce some of them yang mana still rapat and some they know by themselves from wechat, HAHA. biasala budak sekolah main, tipula highschooler nowadays tak main. i didnt say all but most of them kay. lagipun sekolah kitaorang sangat dekat dengan mall and 2 sekolah lelaki, so no wonder la boleh kenal by themselves la kan kan pape jela. and since dulu lagi i have many internet friends cause im such a loser tak reti make friends in real life HAHAHA 

so everything went well, everything was fine la kiranya en then theres one of my gp who is sooooo desperate who guys id. kau main wechat kau tahula id tu apa hahaha, lepas sorang, sorang. lepas dia, nak lagi yang lain. dah dapat muka putih, nak yang tinggi pulak. dah dapat tinggi, nak yang older than her. dah macam macam jantan aku bagi, aku ni dah macam orang tengah and tebal jela muka bila orang cakap

"asal share id?"
"heh dahla suka share id"
"share id?"

sumpah aku kasi ramai. dari yang aku sayang nak kasi terus dah tak sayang dah sebab kena rampas dgn member sendiri. dari yang rapat sampaila yang aku tak kenal aku bagi dia. so at first i thought that it is fine, so they can know who am i friends with. but lama lama aku macam annoying. macam menyampah. macam benci gila. macam tak suka nak mampos, like i feel like nak gaduh habisan dengan dia hahahaha. cause u know why? i feel abandoned. they r my friends but kenapa aku rasa macam im being ignored? 

aku macam, what just happened? how could be happen? and i realized something, ahhh shes getting close with them. patutla. aku senyap jela cause aku malas nak kisah, aku macam biasala. takde apa pun, its not like aku tak bertegur langsung dengan budak lain. tapi dia macam tak give up tau, kalau ada sebut je nama mana mana lelaki yang dia tak kenal, dia akan mintak id laki tu. dia nak kenal. dia nak tahu. dia akan minta tak kirala macam mana dia nak jugak id laki tu walaupun dia taktahu yang laki ni wujud selama ni. its so annoying tau tak cause bila aku taknak kasi or sekejap or aku macam dah penat cause i feel like theres no one i can give u tapi kau still desak aku, paksa aku, push aku. habis semua friends list wechat aku kau sapu. siap nak cakap 

"yang handsome handsome semua kau simpan"
"kau banyak rahsia dengan aku kan"
"aku nak id budak laki yang handsome tau"
"aku takde fl handsome la weh"

makin fikir kan, aku macam kau kumpul id budak laki apa kau dapat? untuk apa? kau nak apa? jujur aku cakap, aku banyak id budak lelaki but yang rapat dengan aku less than 5 kot. yang boleh gelak dgn aku, yang boleh dengar luahan aku. yang sanggup kena marah dengan aku. tak semua weh rapat dgn aku. aku nak try rapat pun takut. takut kena cop desperate, gilakan member laki, kena cop gedik, ada seko pun suka kata aku gedik, ni tunggu masa kalau dia sebut lagi mmg sedas dua das aku lempang. tipula kalau aku cakap aku lebih suka berkawan dengan perempuan. aku lebih suka lepak dengan lelaki. walaupun most of them cakap aku tak macam perempuan, i dont careeeee. cause boys r cool, diaorang tak cepat terasa macam perempuan but untuk something gegirls tu ofcourse la dengan dak perempuan better. 

you know, that feeling when dia gunakan id dakdak laki tu untuk gamekan diaorang, aku rasa macam wth. URE FAT, URE NOT THAT PRETTY AND KAT MANANYA LAYAKNYA KAU NAK GAMEKAN LELAKI? and bila dia hipokrit depan member laki aku, aku macam ew gila. MACAM STOP IT PLS, U LOOK SO CHEAP OK. OK PLS JUST STOP. bodoh gila weh gila ajak gi makan, and bila the boys follow jugak, she suddenly become someone yang makan sikit je. EH BODOH SELAMA NI YANG SELALU KEBULUR DGN AKU BUKAN KAU KE!? bila dia tak tahu how to use chopstick, tetiba paksa aku ajar sebab malu depan lelaki tak reti guna chopstick. kalau aku lelaki, aku lebih suka kalau kau tak macam budak lain. 

lepastu bila kita cerita diri dia sebenar depan lelaki, like how she act in class and stuff. dia marah gila, dia punya marah tu siap up moment cakap "agak agak ah maruah aku". so ure saying that kitaorang jatuhkan maruah kau? kelakar. we did nothing and kau dah jatuhkan dulu. kau belakang laki lain, depan diaorang kau lain. depan diaorang kononnya kaula jenis sopan, lawa, cover ayu, tak macam kitaorang who r sometimes macam setan bising gila kan? are you that ashamed of urself? siapa nak suka kau kalau kau malu dengan diri kau? bila dia selfie, dia akan act cute and blur gambar gambar dia so tak nampak sangatla real face dia kan, and gambar dia semua acah kurus, urgh srsly. and dia pakai contact lens, TAK LAWA DO. BENDA LAGI BUAT KAU BURUK DO OMG TERUK GILA AKU MEROYAN MALAM NI HAHAHAHAHA. benda lagi buat mata kau besar, sumpah burukkkkkk erghhhh.

its funny when she got dumped and didnt want to tell us the truth and act like nothing happened. tula kan, dia tahu dia dah game orang selalu and bila dia bebetul dapat bf yg bebetul dia syg, and got dumped. siapa tak malu? heh, karma is always around u la. ko lepak je, kau tunggula turn kau. and its even hurt when dia up moment 

"someone pls teman i, nak story ni hmm" 

APA MOTIF KITA KAWAN SIAL SELAMA NI? ARE WE EVEN FRIENDS? KITA BUKAN KAWAN KE BODOH? kita rapat this year tapi aku kenal kau dah almost 2 years. we go thru everything sama sama, kena marah, kena panggil dengan cikgu, kena soal, demerit, kena kecam, gaduh bash orang sama sama AND THIS IS WHAT WE GOT? lagi sakit bila kawan aku comment "tak ada kawan ke?", and she replied, "tak ada" mampos jela bodoh. im done. im freakin done. we trust u. we all did. and idk i feel u betrayed us. u just broke our trust. like honestly, apa kau nak? apa yang kau bebetul nak? popularity? attention? sympathy? or kau nak ramai kawan laki so kau rasa macam semua lelaki nakkan kau? semua laki kejarkan kau? tak malu ke? kau tak rasa kau murah ke? tahu tak budak laki lagi cakap kau buruk? they didnt think ure pretty at all. so stop making so much effort untuk dapatkan attention daripada lelaki. and dont ever bangga bila lelaki like gambar selfie kau. diaorang like sebab dia memang kaki like. 

peh sumpah. hangin teruk aku malam ni. stop being cheap in front of guys okay pls? next year nak pindah jangan harapla kau boleh berusaha nak dapatkan attention from guys, once they know the real you, dia takkan layan kau macam dia layan puteri eh? and stop faking urself. buruk sia. tak penat ke pura pura? aku mengaku aku gemuk, and im uglier than her. but i have that 'sedar diri' and i hate faking myself. ure fat, ure not that ugly. so u dont deserve to play with mens hearts. kau tak layak dan u will never get the opportunity. pls la pt3 pun belum lagi, result kelaut. setakat nak couple tu mampos ko le masalah kau. tapi kekecik dah pandai macam ni, sikit pun tak ada rasa segan ke? kalau tak ada pergi jela kawan dengan coco. daripada kau mainkan laki kat wechat, baik kau rampas laki orang yang bini tengah ngandung ke. amikla jadi sugar daddy, lahle tak laku la tu takde orang nak offer kau 40K HAHA. 

im tired of this drama tapi aku sumpah tak puas hati. like apa masalah kau sampai jadi macam ni? aku macam nak face to face dengan dia, nak tanya, kenapa? apa masalah dia? tahu tak dia nampak murah? tahu tak kalau kau try nak attention lelaki ni nampak murah? dahla kat wechat, sengkek betul. tahu tak lelaki lagi tak suka? ni dia buat stock geli je kalau dia amik kau. takyah nak banggala kalau keliling pinggang ramai laki kalau time susah none of them tolong kau. tu semua lekat dengan kau bersebab je tu. kawan laki yang all the time dengan kau, yang always there for u je true friends untuk kau. nyampah tau tak nyampah, duk gilakan laki handsome padahal yang muka hodoh tu jugakla kelakar. 

macam kelakar aku bengang sebab lelaki. sebab id lelaki boleh berebut, boleh bergaduh. honestly idc, i dont mind but im the jealous-type-person bila someone getting close with my friends. lagi lagi dengan lelaki. sebab aku kadang macam ala biasala gegedik manja menggatal bebodo dengan mana yang rapat gila dgn aku tu, tapi bila dia comment je, CAUSE I KNOW SHES HOPPING THAT GUY TEXT HER BILA DIA COMMENT, AND I AINT GONNA LET THAT HAPPEN! aku terus spam momment mamat tu, duh ofcoursela mamat tu layan aku lebih HAHAHAHAH tak boleh okkkk, kau nak kenal, kau nak tahu dia siapa idc go on. lantak kau la, but DONT EVER TRY TO STEAL MY FRIEND. yang perempuan pun sama je, sama sama aku menyampah. macam duh get a life, find ur own friend la do nak amik kawan aku asal sia. tahu tak most of them yang kenal dia semua macam walk away from my life hahahahahahahahhahaha and bila lepak dengan aku tanya dia mana, aku macam, aku ajak kau lepak tau. bukan borak pasal dia. ada putus kawan ni kang. cuma i dont tell how i feel. cause its stupid, bongok kau fikir kau siapa orang nak melayan ur childish thought setiap masa? and doesnt mean aku diam, aku tak kisah. dalam hati aku tengah doa kau mampos cepat lol bye night xx



0 Comments:

Post a Comment